неделя, 15 юни 2008 г.

Season 3-Сезон 3


Season 3

Season 3, Episode 1: The Magnificent Seven

Original Air Date: 4 October 2007

Sam, Dean, and Bobby deal with the ramifications of the Gate to Hell opening, meeting the demon incarnations of the Seven Deadly Sins, while Dean is living life to the fullest in the shadow of a deal he made with the Crossroads Demon, and a mysterious blonde woman with a demon-killing knife assists Sam.

Season 3, Episode 2: The Kids Are Alright

Original Air Date: 11 October 2007

A strange death reported in the newspaper prompts Dean and Sam to find Lisa Braeden, a woman Dean had a weekend fling with about 8.75 years ago, only to find she has a son turning 8. While investigating the death in the paper along with several other mysterious recent deaths, Sam and Dean find they are chasing a Changeling, who is replacing children with it's offspring. The mysterious blond woman is back, giving Sam a cryptic message that he should look into his mother's friends.

Season 3, Episode 3: Bad Day at Black Rock

Original Air Date: 18 October 2007

The Winchesters are called regarding a robbery of their father's storage unit, and track down the robbers to find the item stolen is a cursed rabbit's foot, which provides great luck until lost, and once lost the previous owner dies within a week. Sam picks up the foot and has great fortune, until it is pickpocketted away by the mercenary Bela. Dean must then get it back before Sam's bad luck gets him killed. To complicate the whole situation, Gordon, from his prison home, has convinced two other hunters that Sam is pure evil and must be killed.

Season 3, Episode 4: Sin City

Original Air Date: 25 October 2007

The Winchester boys head to Ohio to research several deaths in a small town, where sin has taken a firm foothold on the population; prostitution, adultery, alcohol abuse, murder, and suicide are all prevalent in the once quiet town. Dean has a revealing conversation with a demon possessed woman. The demon Ruby assists Bobby in restoring the Colt to it's demon-killing grandeur.

Season 3, Episode 5: Bedtime Stories

Original Air Date: 1 November 2007

The 'Three Little Pigs' and 'Hansel and Gretel' come to life and attract Sam and Dean's attention to Maple Springs, NY, where they try to prevent 'Little Red Riding Hood', 'Cinderella', and 'Snow White' from having unhappy endings. Sam also confronts the Crossroad Demon with the newly refurbished Colt.

Season 3, Episode 6: Red Sky at Morning

Original Air Date: 8 November 2007

Strange land-locked drownings are happening and the boys head to the coast to find out why, discovering a Ghost Ship has been witnessed by each of the victims shortly before their deaths. They find that Bela is already involved, running a scam on elderly Gertrude Case, the aunt of the first victim with a crush on Sam.

Season 3, Episode 7: Fresh Blood

Original Air Date: 15 November 2007

Gordon Walker is out of prison and out for blood, Sam's blood, and pays Bela to reveal their location. Meanwhile, the Winchesters are hot on the trail of a vampire named Dixon, who in turn has a beef with Gordon.

Season 3, Episode 8: A Very Supernatural Christmas

Original Air Date: 13 December 2007

Sam and Dean follow the trail of an Anti-Clause when victims are apparently pulled up the chimney never to be seen again. After a lead goes nowhere, the Winchesters learn the Anti-Clause in in fact a pair of old pagan gods who have assimilated into society and since found a new way of getting their yearly sacrifices. A flashback to Christmas Eve 1991 reveals how Sam found out for the first time what his father really did and where Dean got his gold amulet.

Season 3, Episode 9: Malleus Maleficarum

Original Air Date: 31 January 2008

The seemingly harmless practices of a group of neighborhood witches goes bad when one of them kills a woman. Ruby offers her assistance... but she has a few secrets of her own.

Season 3, Episode 10: Dream a Little Dream of Me

Original Air Date: 7 February 2008

When Bobby Singer is discovered in a coma, Dean and Sam uncover a demon who works through people's dreams to destroy them.

Season 3, Episode 11: Mystery Spot

Original Air Date: 14 February 2008

Sam relives the same day over and over, continually having to deal with Dean's death.

Season 3, Episode 12: Jus in Bello

Original Air Date: 21 February 2008

Sam and Dean are arrested by Agent Henriksen and thrown into a jail cell in Colorado just as an army of demons makes their first move under a new leader who wants Sam dead.

Season 3, Episode 13: Ghostfacers

Original Air Date: 24 April 2008

Sam and Dean inexplicably encounter the Hell Hounds while investigating a case that John failed to crack years earlier and become fixtures in their pilot for a reality show called Ghostfacers.

Season 3, Episode 14: Long-Distance Call

Original Air Date: 1 May 2008

Sam and Dean are on the trail of the Crocotta, an entity that secures its victims by communicating as a loved one via phone and computer. While Sam watches over a family being tormented by the ghostly communiques, Dean walks into a trap when a voice from beyond the grave gives the whereabouts of the demon who holds his contract.

Season 3, Episode 15: Time Is on My Side

Original Air Date: 8 May 2008

The Winchesters encounter the mysterious and very much still alive Doc Benton when they look into a series of abductions where the victims report missing body parts after forced surgery. When Bobby manages to locate Bela, Dean heads off to confront her and get the Colt back. Meanwhile Sam stays behind hoping that Doc Benton can make Dean immortal to get him out of the Deal.

Season 3, Episode 16: No Rest for the Wicked

Original Air Date: 15 May 2008

Dean's time is up and he has to pay the Devil his due. When Lilith resurfaces in New Harmony, Indiana terrorizing a family to no end Sam, Dean, and Bobby steal Ruby's knife and confront the mother of all demons in a battle to the death.


Сезон 3

Епизод 16 - No Rest for the Wicked

Дата на излъчване: 15.05.2008 г. (САЩ)Сценарист: Ерик КрипкиРежисьор: Ким Менърс

30 часа преди да се осъществи сделката между Дийн и Демонът на кръстопътя Дийн, Сам и Боби търсят Лилит, която държи договора. Когато разбират къде се намира Сам призовава Руби за помощ, въпреки протестите на Дийн. Руби ги предупреждава, че все още не са готови да се изправят срещу Лилит, но те открадват ножа й и заминават за Ню Хармъни, Индиана. В битка на живот и смърт Сам, Дийн и Боби се изправят срещу Лилит и всички нейни демони в последен опит да спасят живота на Дийн.

Епизод 15 - Time is On My Side

Дата на излъчване: 08.05.2008 г. (САЩ)Сценарист: Сара ГембълРежисьор: Чарлз Бийсън

Докато времето на Дийн изтича, Сам го убеждава да отидат в Ири, Пенсилвания, за да разследват евентуален случай със зомби. Вместо това те откриват д-р Бентън, истински доктор, който през 1816 година изоставя медицинската си практика, за да се отдаде на манията си да намери ключът към вечен живот, дрогирайки хора и крадейки жизнените им органи. Междувременно Боби разбира къде се крие Бела и Дийн тръгва след нея, оставяйки Сам да се оправя с “добрия” доктор. Дийн и Бела се изправят един срещу друг за последен път като Дийн я оставя в отчайваща, а вероятно и фатална ситуация.

Епизод 14 - Long Distance Call

Дата на излъчване: 01.05.2008 г. (САЩ)Сценарист: Сара ГембълРежисьор: Чарлз Бийсън

Дийн е шокиран след като получава обаждане от баща си, който му казва, че има отговор как да измъкне Дийн от сделката, която сключи. Сам и Дийн се скарват, защото Сам е скептичен, че наистина Джон се обажда и предупреждава Дийн да не го слуша, но Дийн не е съгласен и тръгва по свой собствен път, за да изпълни разпорежданията на баща си.

Епизод 13 - Ghostfacers

Дата на излъчване: 24.04.2008 г. (САЩ)Сценарист: Бен ЕдлундРежисьор: Фил Сгрициа

Сам и Дийн си вземат почивка от обичайните си занимания, за да участват в смело реалити шоу, наречено "Ghostfacers", което документира преследването на паранормалното. Ед Зийдмор и Хари Спенглър са създали коренно различно и понякога насилствено шоу, изпълнено с рогатни, което ги отвежда до изоставеното имение Мортън, което се превръща в едно от най-обитаваните от духове място в Америка през една нощ от годината. Докато техният екип започва да се откъсва от ужасните маниери, които не пасват за телевизията, те осъзнават, че са предела на идеите си.

Епизод 12 - Jus in Bello

Дата на излъчване: 21.02.2008 г. (САЩ)Сценарист: Сара ГембълРежисьор: Ким Менърс

Сам и Дийн проникват в апартамента на Бела, за да си върнат Колта, но тя предупреждава агент Хендриксън за тяхното местонахождение и те са арестувани. Докато Сам и Дийн са заключени в килия в Колорадо, демон прониква в затвора, убива няколко полицая и обладава Хендриксън. След като момчетата надвиват демона, агентът на ФБР осъзнава, че те са казвали истината и се готви да ги пусне, но се появява Руби, за да предупреди Сам и Дийн, че затворът е обграден група демони с могъщ нов лидер, който иска Сам мъртав.

Епизод 11 - Mystery Spot

Дата на излъчване: 14.02.2008 г. (САЩ)Сценарист: Джеръми КарвърРежисьор: Фил Сгрициа

Сам и Дийн разследват изчезването на мъж, който се е изгубил в туристически район. Докато претърсват мястото Дийн е прострелян и убит от собственика му. Сам е съкрушен, но изненадващо когато се събужда на следващата сутрин намира Дийн жив и здрав. С напредването на деня Сам осъзнава, че преживява предишния ден отново и се опитва да предотврати смъртта на Дийн, но безуспешно. Дийн умира отново и Сам трябва да се научи да живее живота си без брат му до него.

Епизод 10 - Dream a Little Dream of Me

Дата на излъчване: 07.02.2008 г. (САЩ)Сценарист: Катрин ХъмфрисРежисьор: Стив Бойъм

Сам и Дийн отиват при Боби, след като той изпада в кома и не може да бъде събуден. Докато е в безсъзнание Боби се бори със собствените си демони и причината да стане ловец е разкрита. Сам и Дийн разбират, че някой е отровил Боби с отрова, която ще го убие, ако не се събуди скоро. Когато братята решават лично да вземата отровата, за да влязат в съня на Боби и да го спасят, те се изправят лице в лице с техните собствени кошмари.

Епизод 09 - Malleus Maleficarum/Witch Hunt

Дата на излъчване: 31.01.2008 г. (САЩ)Сценарист: Бен ЕдлундРежисьор: Робърт Сингър

Сам и Дийн пътуват към Стърбридж, Масачузец и откриват сборище на вещици, които са убили двама души. Руби предупреждава братята да стоят на страна, тъй като демомът контролиращ тези вещици е много могъщ и със сигурност ще ги убие. Пренебрегвайки нейните доводи Сам и Дийн тръгват след вещиците и се изправят срещу главната вещица, която разбулва миналото на Руби.

Епизод 08 - A Very Supernatural Christmas

Дата на излъчване: 13.12.2007 г. (САЩ)Сценарист: Джеръми КарвърРежисьор: Дж. Милър Тобин

Коледа е и Сам и Дийн разследват серия от убийства, при които жертвите са издърпани през комина. Сам разбира, че си имат работа с един вид Анти Дядо Коледа, демон произлизащ от езическата култура. Дийн иска да празнува Коледа по старомодния начин, тъй като му е последната, но Сам не иска, отказвайки да приеме, че Дийн няма да е около него следващата година. Сам се връща към няколко Коледи когато е искал баща му да се прибере вкъщи, за да му даде специален подарък.

Епизод 07 - Fresh Blood

Дата на излъчване: 15.11.2007 г. (САЩ)Сценарист: Сара ГембълРежисьор: Ким Менърс

Сам и Дийн залавят жена вампир на име Луси, която претендира, че няма ни най-малка представа как е станала вампир. Момчетата откриват Диксън, вампир, който дава човешка кръв на нищо неподозиращи жени в баровете, представяйки я за “най-новия вид наркотик” и превръща всичките във вампири. Междувременно Гордън избягва от затвора и тръгва след Сам. Тогава Диксън пресреща Гордън и го превръща във вампир, което прави Гордън много по-силен от преди и много по-голяма заплаха за Сам.

Епизод 06 - Red Sky At Morning

Дата на излъчване: 08.11.2007 г. (САЩ)Сценарист: Лорънс АндрисРежисьор: Клиф Бол

Сам и Дийн разследват мистериозната смърт на удавени жертви, които не са били никъде близо до вода по времето на смъртта им. Братята научават, че всекя от жертвите е видяла призрачен кораб скоро преди да умрат. По време на разследването се засичат с Бела, на която е платена тлъста сума от един от членовете на семейството на убитата жертва, да разплете случая. Сам и Дийн я предупреждават да не им се пречка, но тя има други планове.

Епизод 05 - Bedtime Stories

Дата на излъчване: 01.11.2007 г. (САЩ)Сценарист: Катрин ХъмфрисРежисьор: Майк Рол

Сам и Дийн разследват малък град, разтресен от няколко странни убийства, които наподобяват приказки като Червената шапчица, Снежанка и Хензел и Гретел. Междувременно Сам прозовава Демонът на кръстопътя (гостуваща звезда Сандра МакКой) и я заплашва да я убие с нововъзстановения Колт, освен ако тя не освободи Дийн от сделката му.

Епизод 04 - Sin City
Дата на излъчване: 25.10.2007 г. (САЩ)Сценарист: Робърт Сингър и Джеръми КарвърРежисьор: Чарлз Бийсън

Сам и Дийн разследват вълна от жестоки убийства в Елизабетвил, Охайо, едно тихо градче, превърнато в рай за комарджиите и пияниците. Дийн открива, че демони са завзели Елизабетвил и използват техните способности за убеждаване да карат местните жители да се поддават на техните първични инстинкти. Междувременно Руби помага на Боби да възстановят Колта.

Епизод 03 - Bad Day At Black Rock

Дата на излъчване: 18.10.2007 г. (САЩ)Сценарист: Бен ЕдлундРежисьор: Робърт Сингър

Сам и Дийн отговарят на обаждане на стария мобилен телефон на баща им, уведомявайки ги че някой е разбил тайния склад на Джон в Ню Йорк. Те откриват, че прокълнат заешки крак е отктаднат и се обаждат на Боби за помощ. Той ги съветва да се пазаят от крака, защото всеки, който го докосне ще се сдобие с огромно количество късмет, но изгуби ли крака, човекът ще умре. За нещастие Сам вече е държал крака, поради което много радостния Дийн купува билети за лотарията, но крадла (гостуваща звезда Лорън Коан) открадва крака от Сам, причинявайки рязък спад в късмета му и излагайки живота му опасност.

Епизод 02 - The Kids Are Alright

Дата на излъчване: 11.10.2007 г. (САЩ)Сценарист: Сара ГембълРежисьор: Фил Сгрициа

Дийн принуждава Сам да отидат в Cicero, Индиана, за да може да посети стара изгора на име Лиса (гостуваща звезда Синди Сампсън), с която са се срещали преди 9 години. Дийн обаче се шокиран когато се среща отново не само с Лиса, но също и с нейния 8 годишен син Бен (гостуваща звезда Никълъс Илиас), който изумително много прилича на него. Скоро обаче Бен изчезва и Сам и Дийн откриват, че демоничен паразит отвлича деца от малкото градче и приема тяхната форма. Междувременно Руби се свързва със Сами и му разкрива потресаваща информация за майка му.

Епизод 01 - The Magnificent Seven

Дата на излъчване: 04.10.2007 г. (САЩ)Сценарист: Ерик КрипкиРежисьор: Ким Менърс

Сам и Дийн трябва да се справят с последиците от освобождаването на демоните от Ада. Подготвяйки се за възможноста от апокалиптична война, Сам и Дийн осъзнават, че имат трудната задача да заловят стотиците демони избягали през Дяволската порта. Останалият само с година живот Дийн решава да живее пълноценен живот и проявяващ безотговорно отношение, което притеснява Сам, който се опитва да намери вратичка в сделката. Боби разказва на братята за случаи в Небраска, които се оказват свързани със седем демона, които в действителност изразяват седемте смъртни гряха.

Няма коментари: